رویه ارسال کالا

روش های ارسال مرسولات در فروشگاه رز سرخ

فروشگاه رز سرخ تمام تلاش و سعی خود را می کند تا با ارسال کالای سفارشی شما در بسته بندی مناسب و شیک و در کمترین زمان ممکن رضایت شما را جلب کند.

فروشگاه اینترنتی زیورآلات رز سرخ با همکاری پست جمهوری اسلامی ایران و باربری های بین شهری سعی در ارسال کالاهای شما با بالاترین سطح امنیت و سریعترین زمان ممکن با شرایطی که در ادامه بیان می شود دارد.

متد های ارسال:

فروشگاه رز سرخ برای جلب رضایت مشتریان متد های مختلفی را برای ارسال مرسولات در نظر گرفته است که می توانید بر اساس شرایط خودتان انتخاب کنید.

ارسال با پست سفارشی :

پست سفارشی یکی از امکانات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است که امکان ارسال کالا از یک نقطه به نقطه دیگر را میسر می کند. مدت زمان رسیدن بسته های پستی با توجه به مکان سکونت شما بین 3 تا 6 روز متفاوت خواهد بود. این متد ارسال کمترین هزینه ارسال را در میان متد های ارسال کالا دارد. اگر حساسیت زیادی بر روی زمان رسیدن کالا ندارید این متد مناسبترین حالت برای شما خواهد بود.

فروشگاه رد رز امکان پرداخت هزینه پس از دریافت کالا را در این متد ارسال نیز فعال کرده است و شما می توانید به راحتی سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید و هزینه آن را به مامور پست تحویل دهید.

ارسال با پست پیشتاز

پست پیشتاز یکی دیگر از امکانات پست جمهوری اسلامی ایران است که امکان ارسال کالا از یک نقطه به نقطه دیگر را فراهم کرده است. مدت زمان رسیدن بسته های ارسال شده با پست پیشتاز بین ۱ تا نهایتا 4 روز کاری است که برای شهرهایی بزرگ مانند تهران زمان ارسال به صورت معمول 1 تا 3 روز کاری طول می کشد که یک متد پرطرفدار میان کاربران و مشتریان است.

این متد نیز امکان پرداخت درب منزل را دارد و می توانید بعد از تحویل گرفتن کالا درب منزل، هزینه محصول را به مامور پست تحویل دهید.

ارسال با تیپاکس

تیپاکس یکی از شرکت های فعال در زمینه پستی است که می تواند کالاهای شما را در کمترین زمان ممکن به دست شما برساند. شرکت تیپاکس به دلیل سرعت بالای خود در رساندن مرسولات به دست مشتریان و کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. تیپاکس معمولا در ۱ تا نهایتا 4 روز کاری بسته های مشتریان را به دستشان می رساند. امکان پرداخت درب منزل و پس از دریافت کالا در متد ارسال با تیپاکس فعلا امکان پذیر نیست.

در صورت داشتن هر مشکل یا سوالی درباره ارسال و متد های ارسال می توانید از طریق فرم تماس با ما یا متد های ذکر شده در آن صفحه با ما در تماس باشید.

ارسال با پست ویژه

پست ویژه یکی دیگر از خدمات پست جمهوری اسلامی ایران است که در کمتر از 24 ساعت مرسوله را به مقصد می رساند. این روش قبلا برای همه شهر های ایران فعال بود ولی متاسفانه امروزه فقط برای مشتریان عزیز تهران میسر است و هزینه ارسال آن به صورت تقریبی 35 هزار تومان است. برای ارسال به وسیله پست ویژه پس از ثبت سفارش حتما با شماره تلفن ما تماس حاصل فرمایید. این روش ارسال هم شامل پرداخت درب منزل نمی شود.

 پرداخت آنلاین

سفارشاتی که به صورت پرداخت آنلاین تسویه می شوند با سرعت بیشتری به دست مشتریان عزیز می رسد و این سرعت عمل می تواند یک تا دو روز زودتر از موعد باشد. و همینطور هزینه ارسال پرداخت انلاین ۱۰ هزار تومان کمتر از پرداخت درب منزل است

بستن
مقایسه